söndag

är d idag... idag ska jag försöka städa lite här hemma...
ser ut som ett slagverk här.. =(
men d har ju varit så mycke den här helgen...
i fredags kom mitt ex å hämtade alla sina stora möbler..
å jag fick hem både säng å Tv...
så d vart kartonger överallt..
å blött av all snö som kom in mä skorna...
åsså hundarna som sprungit överallt å kladdat mä allt dom hittat...
så d är verkligen dax å städa idag...

Å i morron ska jag till min advokat...
hoppas d blir bra å att han vill hjälpa mej mä d här...
för nu har jag verkligen fått nog...
ett litet jävla papper... d har tagit 6 månader å fått d...
å i fredags fick jag d.. tack.. men va har dom gjort??
Jo dom har skrivit fel på d när dom äntligen fått fingrarna ur Är**et
är d sååå svårt å skriva ett papper rätt?? å dom har ju ändå hållt  på mä d i 6 månader som sagt...
så dom har ju inte stressat mä d heller....
å inte är d nån som skrivit under d heller...
fattar inte va fan dom håller på mä...
men jag ska lämna in d får se om dom som ska ha d godkänner d...
d tror ju inte jag iaf..
å sen ska jag ge advokaten ett oxå så han får se...
d här ska bli spännande.. =)

Å i morron kommer ju faktiskt mammas Goprins hem å...
Längtar verkligen efter  han.. <3

Nä nu ska jag ta å göra ett ryck mä allt här hemma...
ha d så gött allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0