Suck...

d har hänt igen...
d verkar som mina skor har ett eget liv så när inte jag är hemma springer dom runt å lägger sej där d passar...
Kan inte fatta vad som är så intressant mä mina skor... Pulver kan du svara på d?? =)
Han biter inte på dom utan bara tar dom å lägger överallt...
Nu sitter jag här hemma å hänger lite...
mår inte riktigt hundra idag.. hosta å snorig... =(
ska in på banken om en stund.. hoppas verkligen d går vägen idag nu då.. så jag kan bo kvar i huset...
annars kommer jag bli väldigt ledsen.. trivs så bra här...
å jag har så mycke planer som jag ska försöka förverkliga om d här huset så ni anar inte...
men d får ta lite tid.. för d kostar ju en del pengar å rusta å bygga å sånt...
men till slut kommer d bli hur bra som helst...
Här ska jag bo tills jag blir gammal å grå.. =)
fan vä härligt d låter.. =)
Kan ni tänka er mej sittandes på min altan å sola när jag blir gammal?? hahaha.. d kan jag =)

nä nu ska jag drömma mej bort till ett varmare land en stund...
önskar jag skulle kunna dra iväg nån vecka nu...
d är för kallt här i sverige...
jag är fan född i fel land ja.. tycker inte om vinter å kyla....
SOMMAR NU TACK!!!!

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har ju ingen altan=)

Har du tänkt att knull och tutt ska snickra en sån till sommaren?? haha

2009-01-15 @ 17:15:36
Postat av: Anonym

Du är redan gammal å grå! Försök med nå annat =)

2009-01-15 @ 19:18:55
Postat av: Carro

Lycka till me banken!Å stackars,stackars bäbis...=( Ring om d är någe vettu//Kräm

2009-01-15 @ 19:51:49
Postat av: Fröken Höger

hörrö du du anonym.. passa dej väldigt noga med va du säger.. =)

nä jag har ingen altan men dom där knull å tutt skulle bygga en sån i sommar har jag hört... så d ska bli spännande å se hur d går för dom dårarna.. =)hahahaha...

Tack carro d vet du d.. =) piss å kräm

2009-01-15 @ 20:40:54
Postat av: Anonym

Jag tror fan att knull och tutt klarar det galant. Se vad bra allt annat blitt. Men hoppas att den lilla altanen inte är stor haha

2009-01-15 @ 23:05:20
Postat av: Fröken Höger

Ja jag hoppas verkligen d.. fast d va ju ett tag sen dom jobbade ihop nu så dom kan ju ha legat av sej.. vem vet.. =) nä du vet den stora altanen ska fan inte bli liten.. =) hahahaha.. tror du den stora drömmen kommer bli liten eller?? =)

2009-01-15 @ 23:14:11
Postat av: Elin

Det har ju vart jullov ju. Man kan inte jobba när man är ledig förstår du väl. Haha fan va allt det stora inte är litet. Såååå klockrent.

2009-01-16 @ 01:08:46
URL: http://bruunoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0