Suck..

ännu en helt jävla otrolig dag...
börjar bli rätt less på alla jävla skit "överraskningar" som kommer som brev på posten mest hela tiden...
fattar inte när allt skit ska vända...
eller om det är meningen att man ska få all skit samtidigt typ jämt...
allt började ju så bra.. Va ute mä hundarna så dom fick leka av sej idag innan jag skulle åka på jobbet..
då får jag minsann se att min hund har en röd svullnad i ögat... *suck*
å då hör det till saken att den 16/12-08 opererade han sej för att han hade ett så kallat cerry eye..
alltså en röd svullnad i ögat.. 
så d va bara för mej att åka till veterinären så dom fick göra en bedömning..
å d visade sej vara samma sak den här gången fast på det andra ögat.. =(
så då fick vi en remiss upp till hudik.. å dit ska vi i morron kl ett...
å med tanke på vad d kostar att ta ett djur till veterinären kan jag bara säga att man måste vara näst intill miljonär för att ha råd med en operation.. 4700 kr kostade det förra gången... fick nyss räkningen...
Så en sak är ju säker.. d blir inte billigare den här gången... 
så nu vore d bra om man kunde hitta en rik karl som kunde betala.. =)
Sen har resten av min dag bara varit skit...
hatar att söva mina djur.. är rätt blödig när d gäller sånt...
men d är bara att kämpa ut... hoppas jag får med mej nån så jag slipper vara själv...
så hela min eftermiddag i morron kommer jag få spendera i hudik...
så i kväll blir d till å göra ingenting...
hade tänkt göra nå roligt ikväll eftersom jag vart barnledig idag men men.. d sket sej kan man säga...
D enda positiva jag kan hitta just nu är jag ser fram emot nästa kurs träff.... =)
där har man iaf nå fint å titta på.. =)
å intressant är d ju å.. =)

nu måste jag ta å äta nå så får jag väl se om jag blir på lite bättre humör.. kanske skriver mer sen..

bye bye bejbi


nu är jag tillbaka.. tänkte bara tala om att mitt humör inte blev nå bättre efter jag ätit.. ska prova sova nu få se om d hjälper...
orkar fan inte skriva nå mer heller...
men en sak vet ja... nu ska här låsas.. ingen kommer in mer.... 

 Hejpa!!!
Mvh BF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0