Vadå?? Öhh?? eller va?? Ehhh??

Ja inte fan fattar jag nåt just nu..
d är verkligen helt jävla otroligt va folk kan hålla på... men men...
i morron har jag möte... d ska bli spännande.. eller inte...
har en stor knut i magen inför det.. =(
men jag hoppas d kommer bli bra...
jag har lite små planer som jag smidit här hemma i min ensamhet nu i kväll...
men får väl se om jag behöver använda dom...
vet inte vad som är fel men jag hoppas d kommer visa sej i morron...
för jag börjar få svårt å sova på nätterna till och mä.. å d brukar inte jag ha nå problem mä annars...
jag känner en inre stress som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med.. å inte riktigt vart d kommer från heller.. =(
eller så vet jag men jag kanske inte orkar ta tag i d så jag tränger undan d...

I dag mötte jag en människa som jag verkligen inte kan mä...
den personen kränkte å sårade mej i somras å jag kommer adrig förlåta d.. jag vill inte göra d...
å jag tror den här människan märkte d på mej..  hoppas jag iaf.. jag tittade på den å den tittade tillbaka å jag slänger bort huvudet å vägrar heja..
jag har ingen anledning till d anser jag.. å är d nån annan som tycker tvärtom så skiter jag i d... =)

Idag har min lånehund flyttat tillbaka till sin matte.. å jag kan lova att d är delade känslor om d..
skönt på ett sätt med tanke på att min hund fortfarande inte är frisk... =(
tråkigt på ett sätt för d vart väldigt tomt utan henne här... hon har ju ändå bott här i över två veckor.. =(
men jag får ju af träffa henne ibland.. för vi ska träffas så hundarna får leka av sej lite...

Nä jag vet fan inte vad jag ska skriva mer heller... har inte hänt så mycke...
å inte är jag på humör för å försöka skriva nå mer heller....
irritation så d bara smäller om d...
hoppas d går över tills i morron...
Å jag vill be alla som fått lida pga mitt dåliga humör dom senaste dagarna om en stor ursäkt.. d är inte ni som gjort fel.. jag har tyvärr inte kunnat behärska mej ibland...
en speciell ursäkt vill jag ge Veronica Mars... d va verkligen inte meningen att jag skulle låta så otrevlig i telefonen när du ringde...
det slog mej i kväll att jag verkligen lät hur otrevlig som helst då... Sorry...

Nä nu är d väl dax å försöka komma till ro å se om jag kan sova.. hoppas d iaf.. skulle va bra om jag va pigg i morron..

Tack för att ni finns mina älskade vänner...
vad skulle jag va utan er???
Jävligt ensam iaf.. =)

Piss å kräm å puss i ljumsken alla ni som förtjänar d eller vill ha en ändå =)

Men förbannade jävla helvete(oj va jag kan)... d går bra nu har jag hört..
här skulle d minsann läggas in en bild..
ni som ser den sök hjälp.. d finns ingen...
å ni som inte ser den har helt korrekt syn.. d finns ingen..
anledning: det vela tydligen inte fungera precis just nu när jag så gärna vela lägga in en bild..
va förvånad jag blir över att allt går precis som jag INTE vill mest hela tiden just nu...
men jag fick ju iaf nå mer att skriva om då...
men jag älskar verkligen att lägga in bilder i min blogg... =)
men jag får väl göra ett till försök innan jag ger upp..
å funkar d inte nu.. då får d fan vara å...

som ni ser d funka inte nu heller... skit jävla fans helvete...

GO NATT!!!!!

Kommentarer
Postat av: Veronica Mars i egen hög person

Kramar från mig :)

2009-01-30 @ 11:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0