Ännu en dag avklarad..

nu ligger jag här i sängen å ska försöka blogga lite..
får väl se hur bra d går..
min hund håller på å skrämmer skiten ur mej mest hela tiden just nu...
han står å skäller som en tok vid dörren.. =(
å d gör han bara när d kommer någon annars...
vetifan va d är frågan om... men jag blir livrädd iaf...
tycker d är läskigt i mörkret...
nu hade d verkligen uppskattats att ha nån här som sagt att d inte är någon fara...
nu stressar jag bara upp mej själv... *suck*
å ingen vill prata mä mej i telefonen heller...
taskigt tycker jag.. =)
å nu håller jag tummarna att jag slipper va chafför... känner att jag inte orkar...
men men.. ringer d i luren så är d bara å åka... har ju sagt att jag kan göra d...
men jag är helt slut efter en helkväll mä massa skoj.. =)
älskar verkligen att träffa nya människor.. å särskilt såna som bjuder så mycke på sig själv som ni grabbar gjorde.. =)
å visst min bil är väl allt annat än bra men ni slapp iaf å gå.. å många goda skratt blev d ju oxå pga den.. hahaha...
Tack allihopa för en helskön kväll =)
synd att den va tvungen å ta slut så fort... =(
Å tack Veronica Mars.. är såååå tacksam att du ringde.. du va helt omedveten om d.. men d underlättade för mej å va här hemma.. =)  plus att jag fick bubbla ur mej lite som ligger å trycker just nu...

nä nu ska nog jag ta mej nå å äta sen ska jag försöka sova.. håller tummarna att d går bra.. å att ingen ringer.. =)

i morron är d söndag... undrar vad den dagen har för äventyr i jackärmen då..
ska bli spännande å se.. =) hoppas d blir nå riktigt roligt iaf.. =) älskar allt roligt.. =)

Sweet dreams allihopa!!!!!
jag ska då drömma sött ja!!!

Å ni som undrar.. ja jag har hört av mej... men tyvärr inget svar.. kan ju bero på att klockan är mitt i natten.. men jag har iaf gjort d... =)
nöjda nu då??

Hejpa!!!!!

Ja just ja... den anonyma mä urinvägsinfektion har givit sej till känna å erkänt alltihopa... så nu vet jag... nu slipper jag fundera nå mer den frågan iaf.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0