Djur...

Jag är nyss hemkommen från Stockholm nu...
skönt som fan kan jag lova...
men ack så kul jag har haft d...
har träffat många intressanta människor under den här tiden där nere...
många skratt har d blivit oxå.. å sånt tycker jag verkligen om.. =)
En vän till mej skulle ha min hund under tiden jag va borta.. är tacksam för d.. =)
så jag får ett sms igår där d står att jag ska ringa när jag har lite tid över...
å sagt å gjort så gjorde jag d... vilket jag inser i efterhand att jag skulle ha låtit bli...
d förstörde min resa en del..
har haft ont i magen sen igår... =(
för samtalet går ut på att min hund minsann har hunnit leva loppan i huset innan han hämtade honom..
*SUCK*
i stressen på morronen så har jag glömt att stänga grinden in till köket...
så där har han hittat allt spännande som går att hitta...
tex en påse med mina nya fönster lampor som jag inte hunnit sätta upp än...
å nu går d ju inte.. dom är som sönder nu.. =(
å sen fanns d ju även en påse mä kartonger å sånt som ska slängas...
dom har han varit så snäll å burit undan.. till min säng å gjort enbart småbitar av dom...
I HELA min säng... *GAAAAAAA*
å sist men inte minst tagit in en del i vardagsrummet oxå å lagt ut som en fin matta...
så när jag kom hem va d bara till å städa...
kul å få börja mä d när man kommer hem... eller inte..
tur att han inte va hemma...
då har jag nog gjort dörrmatta av han eller nå...
men men.. så är d väl när man har mä en uttråkad valp å göra....

men nu är d städat å fint.. å min govalp ligger å sover i sin bädd...
så jag ska nog taa å göra som han nu..
ska vila en stund bara...

Ha d gött!!!!


Kommentarer
Postat av: Veronica Mars

Jag står fast vid min ide om att vi gör en ligga framför brasan matta av hunden ;)

2009-03-24 @ 20:49:25
Postat av: Fröken Höger

hahahaha... ja du skulle må då va.. =) skulle tro att medan du rensar honom så har du ett leende som aldrig tar slut.. =) jag förstod väl att du va en väldigt ond människa på insidan.. skenet kan tydligen bedra.. d har jag konstaterat i kväll.. forskning på hög nivå har pågått.. så även du är avslöjad nu.. =) hhahaha....

2009-03-25 @ 00:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0