...


igen..

känns som jag är inlåst i detta just nu...

känns som jag inte kommer över d...

VARFÖR??

jag orkar inte va ledsen längre...

önskar nån kunde låsa upp å släppa ut mej från detta...

Jag vet ju varför d är så här.. men jag vet inte hur jag ska ta mej igenom d...
d är säkert något jag behöver gå igenom just nu...
men jag vill va glad.. inte ledsen....
Jag försöker le men d är svårt...
jag orkar inte gå igenom d här just nu...
å d kommer jämt när jag är själv.. eller jag väljer å ta d när jag är själv..
VARFÖR??
jo d ska bara va så just nu...
jag vet så väl vad d handlar om... vet precis vad som spökar hos mej...
men d va dåligt tajming å komma på...
men nu kan jag ändå inte göra nå åt d...  d är redan här..
bara låta d gå å göra d bästa av situationen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0