<3 Pappa <3

Ikväll ska jag jobba.. =(
visst är d kul.. men känner just nu att jag inte har nån fritid för tillfället...
men d vänder snart hoppas ja...
Jag har nyss varit på promenad mä min hund...
d va skönt.. =)
så nu är d dax för en dusch snart.. sen bär d nog av till stan en sväng...
där ska vi nog ta å socialträna vovven lite oxå... d va länge sen nu...
sen hoppas jag att d blir lite mat i magen å kanske kaffe hos nån trevlig individ.. =)
nån som erbjuder sej frivilligt??? eller ska jag bara våldgästa nån.. =) hahaha

Idag har mina tankar snurrat mycke runt min Pappa...
Jag saknar han så otroligt..
D har alltid varit han jag kunna ringt om d har varit nå...
han har alltid funnits där för mej i alla väder..
Han har tröstat mej å funnits vid min sida när livet varit svårt...
han har skrattat å delat glädjen mä mej när livet varit på topp...
vi gjorde alltid roliga saker tillsammans...
vi träffades å pratade i telefonen flera gånger om dagen...
när han gick bort visste inte jag hur jag skulle orka gå vidare....
vad skulle jag fylla mina dagar mä när inte han fanns???
vem skulle jag ringa till å berätta allt roligt å tråkigt som hände i mitt liv???
vem skulle nu stötta mej i alla beslut jag tog ang mitt liv???

Ja jag överlevde.. men fan d har varit jävligt jobbigt...
allt som skulle ordnas.. alla samtal.. all min sorg.. ja precis allt...
å den jag trodde skulle finnas där för mej i mitt livs värsta sorg fanns inte där...
d va inget allvarligt enligt personen...
okej.. kanske inte för den.. men för mej så va d mitt livs värsta händelse...

Den personen som verkligen fanns där för mej va min älsklings pulla ELIN...
tack för allt gumman.. utan dej har jag inte orka...
du fanns där för mej hela tiden.. å d kommer jag vara dej evigt tacksam för...

Min sorg är inte på långa vägar över...
jag kan ärligt säga att jag fortfarande gråter i min ensamhet ibland...
men d är helt okej.. jag får gråta...
men jag saknar verkligen nån som ligger där brevid mej när jag vaknar på nätterna å gråter...
men jag vet oxå att jag har min pappa mä mej vad jag än gör...
han ser till att jag orkar mä allt som behövs..
å när jag inte orkar mer ger han mej styrka att fortsätta ändå...
jag gör allt för att min pappa ska va stolt över mej å mina val här i livet...

jag vill vara stark för hans skull.. å jag kämpar mej vidare å d är huvudsaken...
han har varit död i snart åtta månader.. men d känns som d va igår...
jag minns så väl hur han ligger där i sängen på sjukhuset.
han ser så lugn å harmonisk ut.. som att han bara sover.. vill bara gå fram till honom å väcka han å säga att vi ska åka hem nu... törs knappt andas för jag är så rädd...

JAG SAKNAR MIN PAPPA SÅÅÅ MYCKE....
ÄLSKAR HAN ÖVER ALLT ANNAT...



Kommentarer
Postat av: Elin

Jag blir rörd!

Din pappa kommer alltid vara stolt över dig! Du är en klippa på alla sätt och vis!

2009-03-13 @ 16:32:54
URL: http://bruunoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0