Hahahaha...

Ja just nu är d mesta sååå skrattretande...
fattar lixom ingenting ja... =) men va fan... här gillar man bara läget...
Hahahahahaha... kan inte sluta skratta åt allt...
men jag är väldigt tacksam att mitt beslut är godkänt av den viktigaste i d här...
d uppskattar jag verkligen....
Jag kan tyvärr inte garantera att jag kan va trevlig.. å därför avstår jag mer än gärna..
jag har ju väldigt lätt för mej å säga min åsikt om saker å just nu ska jag inte göra d...
så jag är glad för beslutet.... TACK!!!
Jag vet inte heller om den här relationen kommer att fungera nå mer heller men d återstår att se...
som d känns nu så är broarna redan brända från min sida iaf...
men visst kan d bli ändring på d.. men då krävs d en del från den andra parten kan jag lova...
jag brukar inte va den som hänger upp mej på saker men den här gången blev d så... å d står jag för oxå...
Jag vill bli behandlad mä respekt.. d är en sak som är säker....
ett dåligt beteende mot mej resulterar i desamma tillbaka...
Jag är stolt över den jag äntligen har blivit å står på mej.. å är d nån som har problem mä d så är d deras problem inte mitt....
Den behöver mej mer än vad jag behöver den... så enkelt är d...
I den här situationen är d jag som kommer gå härifrån med huvudet högt...
den andra kommer få bära hundhuvud... =)

Fan va roligt sånt är... =)
Livet är såå ljust nu..

Nu ska jag göra mina sysslor...
men ha d alla underbara människor!!!

Kommentarer
Postat av: Veronica Mars

Hej det är sos alarm här och larmet går i era lokaler.... hahahahaha det har jag roat mig med att ta emot och reda ut ikväll :)

2009-03-04 @ 20:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0