ENSAMHET...

Idag har d då hänt hur mycke som helst...
å d mesta är då positiva grejer.. =)
jobbade idag fast jag va ledig.. hux flux va jag i Valbo mä älsklings Pullan...
d va ett tag sen vi spenderade en hel dag tillsammans.. å fan va kul vi hade... =)
vi härjade runt där som en helt vanlig dag när hon å jag går lös.. hahaha

sen blev d hemfärd.. den mer än galen.. skratta så jag nästan grät.. =)
Elin: Va fan la jag i tvåan för??
hahahaha...

sen när jag kom hem kom jag på att jag minsann skulle ta mej en promenad..
å sagt å gjort så började jag bylsa på mej massa kläder för å slippa frysa sönder..
när jag precis kommit ut ringer Jonna å frågar om hon får kmma ut en sväng..
å klart d går bra.. =)
så när hon kommer å vi ska till å gå då dyker ju även Mattias upp.. =)
så vi vart en hel hög som fick oss en uppfriskande promenix en dag som denna.. =)
sen blev d ju så klart en skvätt kaffe när vi kom in igen.. gött vare å.. =)

sen va tyvärr Jonna tvungen å åka hem igen.. =(
å jag å Mattias jobbade stenhårt på å försöka sälja min bil...
nu ska den bort... känns lite överdrivet å åka en buss när man är en vuxen å ett barn å en hund.. hahaha....
Å ja jag vet jag är sååå dålig på å hålla reda på papper.. d ska gudarna veta.. =)
men dom kom ju fram till slut iaf.. =)
sen va mattias tvungen å åka å jobba...

så jag satt här hemma å glodde en stund..
då fråga Jonna om jag vela komma ut till henne en stund...
å jag va inte sen å tacka ja.. =)
brassa ut dit.. där har vi kollat på en massa roliga klipp på nätet...
fan vilka sjuka jävlar d finns.. men tur är väl d iaf.. vad skulle man annars skratta åt.. =)

Nu har jag kommit hem å ska väl ta å försöka sova lite snart....
men nu när jag satt å åkte hem i min ensamhet kom d upp en del tankar...
ENSAMHET...
fan va tomt d är vissa stunder när man lever själv.. =(
jag försöker verkligen å se allt positivt å så.. men ibland går d inte...
Jag har ingen å dela min vardag mä..
ingen å ligga på soffan å mysa mä på kvällarna...
ingen å äta mat mä (Jo philip så klart men jag menar vuxen)
ingen å pussa å krama å hålla om..
nä d är jävligt tomt helt enkelt..
Jag märker själv att jag flyr från ensamheten här hemma så fort möjligheten finns...
inte för att jag inte tycker om att va själv för d gör ja... men för att jag har så mycke ensamtid å spendera..

Jag är sååå tacksam att jag har mina vänner runt mej som finns där..
om inte brevid mej så iaf i telefonen..
å d är jag sååå super glad för...
utan er vet jag inte vad jag skulle göra...
Ingenting tror ja..

visst mina vänner är få.. men dom är dom bästa.. å d är d viktigaste för mej...
jag väljer verkligen dom mä omsorg...
å känner jag att jag blir illa behandlad eller sårad.. då väljer jag bort den människan...
d är inte d jag har vänner till.. att bli sårad av dom..
jag har mina vänner för att dela allt mä.. både glädje å sorg..
å absolut mycke skratt å tokigheter.. =)
å jag finns där för dom å jag vet att dom finns där för mej när jag behöver...
d betyder mycke för mej..
mina vänner är min familj.. tack för att ni finns..

dom som inte är mina vänner har kanske inte förtjänat d heller...

Men d finns ändå ett tomrum i mitt liv.. å d kan ingen vän fylla... å dom ska inte behöva d heller...
tomrummet är till för min själsfriende som jag hoppas dyker upp nångång..

Men fram till dess.... NU ÖSER VI PÅ SOM ALDRIG FÖRR... HÄR SKA INTE LIGGAS PÅ LATSIDAN INTE... =)

Hejpa!!!
Å god natt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0