Män som hatar kvinnor...

ja då va den här dagen snart över då...
i morron är d jobb som vanligt...
har nyss suttit å druckit kaffe mä två vänner...
haft en jätte trevlig stund mä dom...
nu sitter jag här å har tråkigt... vet fan inte vad jag ska göra...
I kväll skulle jag vilja gå på bio... D är ju "Män som hatar kvinnor" som går nu...
älskar verkligen dom böckerna... så d ska bli kul å se hur filmen är...
finns d nån som vill följa mä kanske???
då är d bara å slå en pling... jag är på ja!!!!

Ja just ja... en skön kommentar idag: Inte va d där kiss, d gick ju så fort.. hahahahaha...

Nä nu ska jag ta å röja undan lite här så d blir fint igen...
så slipper d bli så sent i kväll om d är så att d blir bio i kväll... hoppas på d ja iaf.. =)
vore såååå kul å komma iväg på nå.. =)

Kanske ska kolla om "någon" vill mä....

Ha d så gött allihopa!!!
Kramzzzz!!!!


Kommentarer
Postat av: Veronica Mars

Den var riktigt bra :)

2009-03-02 @ 07:07:08
Postat av: Fröken Höger

Jassåss så du har hunnit sett den du.. lyllo dej.. själv kom jag inte iväg. SUCK.. men hoppas jag hinner mä den innan den slutar gå..

2009-03-03 @ 15:21:06
URL: http://rebekab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0