Miss ya..

såg verkligen fram emot å ses idag..
åsså blev d inge.. =(
synd..
Men jag förstår varför.. så d är ingen fara...
men jag hade verkligen längtat..
men d blir förhoppningsvis i morron istället...

d va synd att jag jobbade så länge..
men i morron är jag ledig så då borde vi kunna klaffa in d.. =)
håller tummarna för d iaf... =)

Nu sitter jag här själv å tråkar...
är d bara jag som är vaken den här tiden på dygnet eller???
har alla börjat sega ur eller???
fattar inte vart alla nattsuddare tagit vägen...
förr fanns d alltid nån som va sugen på en kaffe eller en cigg den här tiden...
men fan inte nu...
Suck...

ska väl göra som alla andra tråkmånsar då å gå å lägga mej då...
känns inge kul d heller... =(
men va ska man göra då???

d suger ju...

Hejpa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0