nån knullar min hjärna just nu..

jag är smått förvirrad nu...
nån har klivit in i min hjärna å stökar runt...
kan inte släppa d.. å problemet är att d finns en risk att d halkar ner en halvmeter...
å då är d ett problem..
kanske inte för personen i fråga.. för den vet inget...
men för mej blir d stora problem är jag rädd...
d här är nåt som jag inte vill va mä om just nu...
min hjärna går på högvarv...
jag har svårt å hantera situationen just nu... vill så gärna ses men vet inte hur jag ska betee mej.. *SUCK*
varför ska d här hända nu.. jag vill inte d ju...
men som sagt så kan man tyvärr inte styra såna saker...
å hur ska jag gå till väga om d händer???
jag har ingen aning just nu...
kanske bara ska säga som d är å sen är d inge mer mä d..
men frågan är hur d blir då...
men den som lever får väl se tänker ja..

nu har jag iaf packat klart inför i morron....
mitt tåg går 07:25.. =(
hur jag nu ska ta mej upp så tidigt i morron..
men d är nog bäst för mej d.. annars finns d nån som kommer strypa mej med sina bara händer.. =)
så d är nog dax för mej å gå å sova om en stund...

ha d så trevligt allihopa...
piss å kräm

Kommentarer
Postat av: Elin

Nån knullar min fot!

2009-03-22 @ 18:39:03
URL: http://bruunoo.blogg.se/
Postat av: Veronica Mars i egen hög person

Kan du ge dig på!!! ;) Tror att vi får en trevlig resa ler och du glöm inte träningskläder!

2009-03-22 @ 22:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0