Roligt..

Ja fan d har jag verkligen haft i natt...
när jag slutade jobba åkte jag å hämtade Stina...
skulle bara ta en snabbrök... d gick väl så där... =) hahaha
jag är nyss hemkommen iaf.. 
fan va jag har skrattat inatt.. =)
å jag har minsann visat halva stan mina helt otroliga moves oxå...
å visst.. snygg kanske dom inte är.. men jag står för d iaf..
å många goda skratt skapades pga dom oxå.. å d är d viktigaste för mej iaf.. =)

d måste vi göra om snart.. =)
å planerat lite om resan har vi hunnit mä oxå... =)
hoppas verkligen den blir av nu då.. 
här ska rockas kan jag lova.. =)
fy fan vilket ös d ska bli.... 

nä nu måste jag sova en stund så jag orkar mä morrondagen...

Hejpa alla underbara människor...
ni andra kan roa er mä nå annat ni.. =) hahahaha
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0