SaltAmor!!!!

Vilken underbar kväll jag har haft måste jag säga...
Har haft hela gamla norbergetsgänget här hemma.. =)
Jag å mina två förredetta sambos.. =)
fan vilka minnen d finns därifrån.. hahaha.. skrattar bara jag tänker på d...
sen har Jonna varit hit å joina vårat gäng.. =)

Å fan ta den där Jävla salt amor om den dyker upp nå mer nu... =)
d räcker väl nu iaf... jag behöver inte ha nå mer salt i mina sår...
å behöver jag d så kan jag fan i mej fixa d själv... ingen behöver hjälpa mej...
å absolut inte den där satans jävla SALTAMOR!!!!!
Han kan då bara hoppa å brinna nånstans han.. =)

Så om nån ser den saten vill jag gärna snacka ett å annat ord mä han... han ska fan inte få slippa undan den här gången...
mycke kan jag ta men inte vad som helst..

Å frågan är.. va är d för den helt vanliga snälla gulliga Amor.. han som bara skjuter snälla fina pilar på en??
är d något som är pasé eller?? har han gått ur tiden å blivit omordern eller???
Jag tycker då bättre om han jag iaf.. men jag är ju inte så mordern av mej heller så d kanske är därför...

nä nu måste jag lägga mej å filura på hur jag ska komma åt Saltamor å få ett slut på detta salttömmande i mina sår..
för nu svider d väl ändå tillräckligt...
fast ska d svida så är d väl lika bra att d svider ordentligt har jag hört.. =)

Hejpa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0