söndag

Ja då va d slut på helgen då.. =(
dom går alldeles för fort tycker ja... jag hinner knappt mä...
Jag skulle kolla på film ja.. men se va bra d gick.. nyvaken nu ja å kl är 23:00.. mindre bra kanske..
Så nu ska jag försöka hålla mej vaken en stund så jag kan sova inatt...

Jag har haft många funderingar under dagen...
Är d verkligen så svårt att lyfta en telefon å ringa så man väljer å inte gö d???
Kan d verkligen finnas människor som mår bra av att se andra må sämre???
Varför säger man att man ska göra vissa saker men sen skiter i å göra dom??

Jag förstår inte hur sånt fungerar..
men mina tankar har jobbat som aldrig förr på dessa frågor idag...
men jag har inte hittat någon logisk förklaring till nån av frågorna...
så d blir väl till å fundera ett tag till.. d kanske dyker upp nån som kan förklara...

nu ska jag gö annat!!!
Hejpa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0