Studiecirkel???

hahahaha...
ja ibland spårar vissa saker ur när fröken höger är mä.. =)
Jag har smidit värsta planerna mä Veronica för nån dag sen...
så nu måste jag göra slag i saken...
Jag har kommit på att medlemskort är ett måste nu...
så här ska tryckas medlemskort.. =)
men man har en prövotid på tre gånger först för att jag ska veta att d är godkända medlemmar..
efter tre godkända sammankomster så får man ett medlemskort.. och ett klippkort..
11:e gången gratis.. =) hhahahaha

sen kom jag även på den smarta iden att jag ska göra en studiecirkel av d...
kan ju va bra för att få in lite pengar till att göra reklam för detta.. =) 
problemet då är ju hur jag ska skriva i studieplanen...
för en sån måste jag ju oxå ha...
kan ju låta lite konstigt men studiematerialet blir ju jag iaf...
men vet inte riktigt hur jag ska förklara hur materialet ska användas.. hahahahaha
men jag kanske kan få lite hjälp av studieförbundet å skriva en.. =)
å pengaproblemet har jag löst genom att man stoppar pengar i burken i den mån d går.... hahahahaha

en sak..
blev riktigt ledsen nu i kväll...
bli anklagad för en sak när jag har berättat hur d ligger till...
men personen kanske glömde den delen av historien...
jag vet inte hur d ligger till men sårad blev ja kan jag lova...
jag vet att jag iaf har rent mjöl i min påse...
å d kan jag bevisa....


nä nu ska jag sova så jag orkar åka till forsa i morron..
ska va där i tre dagar...
å inget internet finns där så jag vet inte riktigt va jag ska roa mej mä på kvällarna...
men d visar sej väl... kanske ska sova tidigt för en gångs skull eller nå... =)

Go natt mina vänner...
ni som inte är mina vänner skiter jag fullständigt i...
ni är inte värd att lägga energi på...

Puss å kram


Kommentarer
Postat av: Veronic Mars

Studieplan lär inte bli ngt problem förutom att isbn nr kan bli svårt att hitta. Undrar på vilken sida vi hittar det hahahaha...



Rätta takterna och Som sagt, glöm inte att ditt värde är bättre än så! Vi har ju om inte annat än en gång fått lära oss att de som snackar skit gör det för att lägga över sin egen skit på oss de snackar om! Men vi har bättre omdöme än att göra lika...

2009-03-31 @ 21:11:50
Postat av: Fröken Höger

Tack för den fina kommentaren veronica... ja jag vet att vi är bättre än så.. =) lite viktigare å lite bättre.. hahaha.. ja å visst får dom slänga skit på mej om dom mår så dåligt.. d bevisar bara vilka misslyckade människor d finns.. å att jag är värd andra.. =) kramzzz

2009-04-01 @ 19:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0