tanketrassel...

Har nyss kommit hem från jobbet...
ska ta å sova snart.. är rätt trött..
i morron är d dax för en klippning igen.. skönt.. =) börjar bli långt nu..
I morron är sista dagen på jobbet innan helgen...
ska bli skönt å va långledig.. =)

Har varit väldigt frånvarande idag...
jag har många tankar som snurrar runt runt..
vem, vad, varför, hur, om, när, vill, vill inte... osv...
får lixom ingen ording på nåt just nu...
men tror att d får gå sin jilla gång ett tag nu så kanske d visar sig förr eller senare...
kanske inte ska ha d så bråttom jämt...
men jag är ju sån som person ja att jag vill ha svar innan frågan ställts.. =)

idag har jag gjort en rätt rolig grejj.. =)
jag va å köpte en liten sak å gav till en människa som betyder sååå mycke för mej just nu...
personen har fått lyssna på en massa saker från mej.. å jag uppskattar verkligen den personen hur mycke som helst..
d va absolut ingen stor sak men endock en grejj...
den blev inslagen
personen fick den...
men vet inte vem den kom från,.. =)
 inget meddelande ingenting.. =)
hahahahaha.. så d kan ju personen fundera på ett tag.. =) hahahaha

nä fy rackarns va trött jag är nu... tror att allt tanketrassel gör mej helt slut just nu...
dax å krypa i kojjan kanske...
synd att man är ensam när man ska sova.. =(
mycke trevligare å sova sked.. ;)

Go natt!!!


Kommentarer
Postat av: Veronic Mars

Den sitter fint på mitt kylskåp ;)

2009-03-26 @ 10:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0