Tjuv =)

99 saker du inte visste om mig..

1. Fullständigt namn? Maria Rebeka Bodin
2. Exakt ålder? 27
3. Vart bor du? Östansjö
4. Bor tillsammans med? Philip och Pulver
5. Husdjur? Pulver
6. Färg på ditt hus? Gult
7. När är du född? 27 December
8. Klass? viktklass
9. Vilket år tar du studenten? 2000
10. Något jobb? Ungdomsstödjare
11. När ska du sova ikväll? när jag blir trött, typ nyss då.. =)
13. Duschat idag? om en stund
14. Kramat någon idag? Philip
15. Pussat någon idag? nope
16. Vad har du ätit? Frukost
17. Dagens klädsel? jeans å luvtröjja
19. Dagens sötnos? Jag
20. Dagens roligaste? slutat jobba
21. Har du många vänner? Nope.. men dom jag har är dom viktigaste..
22. Hur många har du kysst? ett par stycken..
23. Vem kramade du senast? Philip
24. Hur många vill du ha sex med? finns några offer.. =)
25. Hur många har varit otrogna med dig? vet ej
27. Har du pojk-/flickvän? glad att jag slipper =)
28. Vem pratade du med i telefon senast? Jonna
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Sussi, Japp

FAVORIT:
31. Film? nattbuss 807
32. Låt? kommer ej ihåg namnet på den..
33. Mat? potatisgratäng å fläskfile
34. Dryck? cola, men försöker sluta mä d.. =)
37. Stad? Göteborg
38. Land? där d är varmt
39. Ämne i skolan? Inget
40. År? 2009

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? Pappa
42. Personen du kysste? ingen ni behöver veta =)
43. Gången du spydde? länge sen d.. så jag kommer inte ihåg när d va..
44. Gången du grät? söndags
45. Pizzan du åt? kebabpizza
46. Gången du var i göteborg? första veckan i februari tror ja d va..
47. Gången du var i stockholm? 15 februari
48. Gången du var full? 14 februari
49. Gången du var hög? Aldrig
50. Personen som såg dig gråta? Elin om jag inte missminner mej helt..

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? vitt
52. Hund eller katt? Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? svårt.. Singel: festa, Förhållande: hemma
54. Tv-spel eller datorspel? Tv-spel utan tvekan
55. Singel eller upptagen? UPPTAGEN
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? Orka bry sej =)
58. Ragga eller bli uppraggad? ragga
59. Big brother eller paradise hotel? big brother
60. Svart hår eller blont? svart
61. Blåa ögon eller bruna? Brunt regerar
62. Choklad eller lakrits? Choklad
63. Göteborg eller stockholm? Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? vänsterhänt
65. Coca cola eller fanta? cola så klart
66. Pizza eller kebab? Kebab
67. Randigt eller prickigt? våga vägra prickigt..
68. Älska eller älskas? Älskas
69. Leva eller dö? Leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? ett gäng
71. Personer du hatar? nån kanske..
72. Personer som sagt jag älskar dig? ett par stycken kanske..
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? pass
74. Glassar du ätit på en dag? ingen aning
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? vet inte
76. Gånger du haft minnesluckor? kanske nån enstaka..
77. Piercingar har du? 1 i örat
78. Personer du saknar just nu? PAPPA å *hmmm*
79. Gånger ditt hjärta brustit? flera gånger..

VEM:
80. Vill du kyssa nu? fundera på d ni...
81. Ska du träffa imorgon? dom jag jobbar mä..
82. Sjöng du senast för? Stina tror ja.. =) hellre än bra iaf.. hahaha
83. Hade du senast en msnkonversation med? Sussi
84. Spelade du tv-spel med senast? mej å mitt ego
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? första bästa.. hahaha.. närå.. ingen just nu.. =)
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? ja ni.. hahaha.. ingen nämnd ingen glömd.. =)
87. Förtjänar att dö? Ingen!
89. Vill du sova brevid inatt? Hmmm.....

VAD:
90. Gör dig glad? Mina vänner
91. Gör dig ledsen? svek, lögner, falskhet.
92. Vad vill du helst göra nu? SOVA!!!!
93. Önskar du att du slapp göra? kliva upp i morron...
94. Vill du ha nu? En kram skulle sitta fint.. å lite mat så klart... =)
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? en resa långt härifrån...
96. Längtar du till? Semestern
97. Tycker du om dina betyg? Dom finns ju iaf... kanske inte bra men endock..
98. Ångrar du i ditt liv? ångrar inget, men har kunnat göra lite bättre å andra val kanske..
99. Är det bästa som har hänt dig? Philip å Pulver


Va är dom redan slut.. =)

känns som en evighet å sitta å svara...

men nu är d gjort iaf...

Å ELIN jag hann inte fråga om jag fick stjäla den här men jag tackar nu för att jag stal den nyss.. =) fråga får jag göra sen.. =) hahahahaha


Kommentarer
Postat av: Frida

Tja! Dina prylar har kommit ...ljus grejjorna .. :)

Ska jag ta med dem på jobbet å du hämtar dem där??

Säg nån dag isf, jobbar imöra, på fredag å lördag sen är jag ledig i en vecka...

2009-03-18 @ 22:59:55
URL: http://teufelin.blogg.se/
Postat av: Frida

De är hos mor å far nu, ska försöka komma ihåg att svänga in till dem å hämta grejorna till imöra innan jag börjar jobbet :)

2009-03-18 @ 23:24:16
URL: http://teufelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0