Vad ska man säga??

Börjar fundera på vad vissa människor håller på mä...
Jag orkar inte ens fråga...
d kommer fram förr eller senare ändå..
men d känns väldigt konstigt iaf...

I kväll ska jag jobba...
ska stå på ett ungdomsdisco halva natten...
d ska bli skoj.. tror jag iaf..

satt å funderade här för ett tag sen... jag undrar om jag hade kunnat gjort annorlunda då...
ja d kanske jag har kunnat, men jag tror inte d skulle varit bra för dej.. å jag kan tyvärr inte va egotrippad en sån gång.. även fast jag önskat d... jag hoppas du har d bra där du är.. å att d kommer gå bra....
jag funderar mycke på hur d har kunnat se ut...
blir varm inombords när jag tänker på dej.. du har en plats i mitt hjärta å där kommer du att få stanna... d som gör mej ledsen är att just nu kan jag inte dela med mej av mitt till dej.. önskade att du fanns här så jag kunde prata mä dej å få dela mina tankar mä dej.. men du har ditt just nu.. å d är viktigt för dej å din framtid...
du är en fantastisk människa i mina ögon...
Du har nu varit borta från mej ganska länge.. känns som en evighet..
Men jag hoppas vi ses snart.. vill bara sitta å prata å skratta å umgås igen... saknar d som fan...
dom gånger du har funnits där när jag verkligen har behövt d.. å du har inte ens vetat hur mycke jag behövde d just då..
men jag är tacksam för dom gångerna....
vill bara ge dej en jätte kram för d...
Du är en fin kille.. kom ihåg d.. du är betydelsefull för många.. glöm aldrig bort d...

Nu måste jag skynda mej... ska åka till min mamma å äta mat innan jag ska jobba!!!!!
Hejpa!!!!

Många tankar blir d ibland... kanske ska bli filosof.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0