.....

ja då va d söndag igen då...
vart fan tar veckorna vägen nu för tiden???
hinner inte riktigt mä känner jag...
men men.. jag är så lycklig ändå just nu så d gör inget...
d spritter i kroppen hela tiden å energin är på topp...
ja mest hela tiden iaf.. visst är jag slö ibland å men d får jag va tycker ja..

d är något som händer mä mej just nu... =)
å jag är glad för d kan jag lova.. även fast jag blir förvirrad över d ibland...
men jag tror att det är en bra grej iaf..
är så lycklig inombords just nu..
är d så här d känns??? =) ja kanske.. vem vet.. hehehe...
jag håller fortfarande på å forskar i ämnet... =)
men är d så här d ska kännas önskar jag att jag får känna så här jämt.. =)
jag vill bara skrika ut d över hela världen.. men nej då.. jag kommer inte göra d..
tänker inte avslöja nåt..
så jag bär mä mej d i mitt hjärta istället...
för skulle d bli nån ändring så kan ingen säga nåt som: vad va d jag sa....
så i mitt hjärta får d stanna.. å d känns sååå skönt..

men jag kan då säga så här utan att avslöja för mycke...
d känns så helt jävla fantastiskt... trodde inte sånt här fanns...
å d gör mej lycklig å se att att d faktiskt kan va så...

ha en jätte bra kväll allihopa...
våren är kommen å snart är d sommar..

kramzz allihopa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0