¤¤¤¤¤¤

idag va d fredag då..
va ska man göra en dag som denna då???
skulle va skönt å va ute å dona här hemma.. men som d känns nu så blåser man ju bort om man går ut..
å sen ligger det en huvudvärk bakom pannbenet som bara väntar på å smälla till...
så nu va ingenting skönt..
men ska nog ta å umgås mä min son en stund å hoppas på att d inte bryter ut nå otrevligt...
jag vill ju bara ha en helskön mysdag idag ja...
hade önskat att nån vela göra mej sällskap men det ser hopplöst ut.. =(
men fick ju en liten hint om mitt bonusmaterial iaf...
men d va inte mer än så heller.. =(
men bättre än inget kanske..
jag hittar kanske på d förr eller senare.. =)
om jag har tur..
håller tummarna för d iaf...

ha d gött alihopa...

å du Veronica Mars.. först å främst kan du ju svara i telefonen när jag ringer...
å sen kan du ju vara där du ska va när man ska komma mä grejer till dej..
hahahahahahahahaha

ha d gött igen

Kommentarer
Postat av: Veronic Mars

Sorry! Jag har ju för fan inte annat än möten som M skickar mig på eller gör mig sällskap på... han kan styra och ställa han :)Är oerhört tacksam att du hjälpte mig, glöm inte det! Vill du ha en 16 årig tjej i sina värsta år?????? Kram kram

Postat av: Fröken Höger

hahahaha.. ja han kan han.. =) ja lämpa av henne här du d är lugnt d vettu.. =) hahaha.. kan fixa ett rum åt henne i källaren.. =)

Jag är dej tacksam för att du hjälpt mej mä så mycke jag å.. å klart jag hjälper till om jag kan.. =) kram kram

2009-05-15 @ 22:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0