Bonusmaterialet är borta...

berättar mer sen.. =)
måste åka å jobba nu..

Hej en sväng!!!

Så där ja.. nu är jag tillbaka igen....
har tagit mej en välförtjänt paus i mitt städande nu...
å kom på att jag lovat att komma tilbaka hit med info.. =) hahahaha
igår hände d något helt otroligt... ja d är sant.. =)
jag tappade mitt bonusmaterial.. hahahaha..
jag å min vän satt å pratade i telefonen igår..
å jag bara älskar dom samtalen.. =)
på sin ände sitter hon å fixar mä sin dvd..
hon är helt säker på att det ska finnas ett bonusmaterial till hennes film...
d står så minsann på fodralet... å då ska d väl va så..
d tyckte både hon å jag.. =)
å på min sida av luren sitter jag (så klart, rätt logiskt) hahahaha
å grejar på mä det mesta när fan flyger i mej å jag gör en helt fantastisk sak.. =)
eller hur va d nu då igentligen.. hahahaha...
jo men sagt å gjort så gör jag d iaf...
här handlar jag innan jag tänker efter riktigt.. men men... too late.. hahahaha..
å när jag gjort d så inser jag en sak:
Ja.. även jag har tappat bort mitt bonusmaterial.. hmmmmmmmm....
så nu satt vi där i varsin ände av lurarna å båda två är utan bonusmaterial...
kul då...
d enda som skiljer dessa saker åt är att hon hade ett fodral hon kunde läsa på hur d skulle va.... å även fast bonusmaterialet är borta för henne så har hon ju iaf fodralet kvar... =)
den chansen hade då inte jag.. varken fodral eller bonusmaterial...
hur kul är den då????
inte allt för kul kanske...
men men..
nästa gång ska jag då se till att d iaf finns ett fodral kvar om jag skulle tappa bort bonusmaterialet en gång till.. =)

nu åter till min städning... skulle va kul om jag blev klar mä d innan natten har passerat.. =) hahahaha..
ha d gott allihopa.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0