Härligt värre

Ja så har min dag varit hittills iaf...
har haft en helt underbar dag i Valbo mä Carro.. =)
många goda skratt å tok vart d.. =)
På väg ner kommer jag på att under alla dessa år vi känt varann har vi inte varit iväg på nå sånt här förr...
men som man brukar säga.. bättre sent än aldrig...
å kan lova att d inte va sista gången.. =)

å så klart så åker man ju inte hem tomhänt därifrån...
så idag blev d några blommor, lite lampor å batterier åsså den efterlängtade tvbänken som jag velat ha sååå länge.. =)
så nu ska jag ta å sätta ihop den å försöka få ordning vid tvn...
å sen hoppas jag att kvällen har lite äventyr att erbjuda oxå.. så d blir ett kanon avslut på en kanon dag... =)

har nyss kommit från Mc donalds där jag å Carro avslutade vårat umgänge för idag innan hon skulle iväg å jobba...
så nu har vi planerat å åka till Mobackes till veckan å införskaffa lite nya blommor till våra vackra hem.. =)
ska väl försöka även detta år å få något så när gröna fingrar.. å plantera fint på min gård.. =)
försöka kan man ju alltid.. =) hahahaha...
gick väl så där i fjol men lite blev d iaf...
å i år ska d bli bättre har jag bestämt.. =)

nä nu väntar ett tålamodsprövande projekt....

ha d så gött allihopa...
kramzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0