jaha ja...

sitter nu här hemma å tycker allt är rätt okej...
idag är en sån dag.. d här behövde verkligen jag kan jag lova...
igår va d en mindre bra dag...
dagen började hur bra som helst men slutade i katastrof....
fan helvetes jävlar för d...
jobbade som vanligt igår.. helt kanon gick d..
fick även hämta min bil från verkstan äntligen...
så jag drog till bollnäs å hämtade den..
å ja d gick oxå bra...
men sen...
när jag kom hem..
katastrof....
min hund har alltså ätit sönder min soffa när jag varit borta....
vilken jävla jubelidiot...
men då brann d i huvudet hos fröken kan jag lova...
men d slutade mä att jag stod på bron å kedjerökte lite å skakade av ilska...
hade mord i blick hela kvällen....
men va ska jag gö.. den är ju redan trasig nu så d är väl ingen ide å gråta över spilld mjölk...
å i kväll kommer mamma å ska kolla om d går att fixa d på nå vis...
å d lilla äcklet kommer aldrig någonsin få vara i soffan nå mer...
gaaaaaaa
så så slutade min dag igår..
så nu hoppas jag att den här dagen slutar bättre iaf....

nu ska jag ta å göra mej i ordning så jag hinner göra mej i ordning innan d är dax å dra till jobbet..
ha d gött allihopa..
kramzzzz

Kommentarer
Postat av: Frida

Snart är det hundkurs igen....ahhh... :)

2009-05-29 @ 22:37:47
URL: http://teufelin.blogg.se/
Postat av: Fröken Höger

hahahaha.. ja å tur är väl d.. =) å då ska jag komma i tid.. =) å hunden kommer se ut som en dörrmatta.. =) hahahaha.. fast nu är jag inte arg längre iaf.. =) hahaha

2009-05-30 @ 08:59:48
Postat av: Veronica Mars

Röstar på dörrmatta!!!!!!

2009-06-01 @ 16:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0