Natt igen då..

nu ska jag försöka sova å reda ut trasslet i min hjärna...
känns ju så bra i mitt hjärta.. men vet ju inte hur d kommer bli.. =(
törs inte kolla upp d heller...
men jag vet att d vore d bästa.. å friskt vågat hälften vunnet heter d ju..
synd att jag är lite feg i såna här situationer...
vad har jag att förlora.. inget..
men är ändå rädd...
behöver jag va rädd????

måste fortsätta grubbla vidare på den här gåtan å hoppas jag hittar en bra lösning...
vill ju inte att d ska bli galet...

så god natt å sov gott allihopa

kramzz

Kommentarer
Postat av: Veronica

Nej du behöver inte vara rädd! Eller jo för att bli hundra år och fundera varför du aldrig provade, vågade eller satsade allt. Så kör! Man ska möta sina rädlor för att utvecklas! Lägg i femman och kör!!!! Kramar

2009-05-08 @ 09:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0