nyplöjd åker+regn= förbannade jävla skit helvete

När jag räknar så blir d så kan jag lova...
för fy fan för sånt..
iaf när man har en kåt jävla byracka som rymmer för å sätta på grannhunden...
d va va som hände igår när jag hade slutat...
hunden drar för glatta livet..
in i skogen å är sen spårlöst borta..
å jag ropar å ropar å springer å springer...
men ingen hund så långt ögat kan nå...
suck..
då ser jag grannen stå å vinka på sin gård å d snabbaste sättet å ta sej dit är ju å gena över åkern...
för jag tror ju knappast hunden väntar tills jag sprungit runt hela byn för å komma fram...
å jag löper å löper genom åkern.. d regnar å jävlas å dålig kondis har jag å...
å kommer fram å hund jä*eln har sprungit vidare ändå.... gaaaaaaaaaaaaaaaa
så d va ju bara till å springa samma vända tillbaka...
å d va inte mindre gegga å regn på väg tillbaka kan jag lova....
(där kan man snacka geggveck)
å jag ropar å ropar men han kommer inte å jag hör han inte...
så jag ropar å går upp på min gård...
å vad får jag se????
joråååå på trappen hemma sitter min hund å funderar på vad jag håller på mä
å varför jag inte släpper in han.. för inte nog mä att han är hemma igen så fryser ju han i råga på allt...
(stackars han... eller inte)
åååååååååååå vad jag va arg kan jag lova.. å geggig upp till knäna å.....
grannarna fick ju sej säkert ett gott skratt iaf... men jag tyckte d va mindre skoj ja.. men jag får väl se d som att jag iaf roade nån.. =)
jag blir nog utnämd till årets idiot i byn det här året.. hahahahaha...
då skulle jag bli stolt.. =) hahaha

ja så slutade min måndag som faktiskt va ganska bra innan...
men sånt går ju över.. d bra vill säga...

å idag har d inte hänt så mycke...
jag är jätte trött så d blir till å slöa på soffan i kväll tror ja...
ha d gött..

kramzzzzz
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0