saken är klar...

jag har bestämt mej nu...
men varför känns d så konstigt då för???
jag har vänt å vridit på allt å d va d här jag kom fram till...
men va ska d då va så krångligt då???
känns inte rätt ändå ju...
men d kanske aldrig kommer kännas rätt heller.. vem vet...
alla beslut har ju sina för och nackdelar...
men vem säger att d är ett bundet beslut.. =)
jag kanske väljer om sen...
men nu känns d som det ända rätta...
fast ändå inte....
suck...
nu vart jag ju ännu mer förvirrad ju...
jag som tyckte att d skulle bli så bra..
men tji fick tydligen jag....

äh.. jag lägger ner dom här funderingarna igen..
d blev ju inte som d va tänkt ju...
gaaaaaaaaa
den som lever får väl se som d brukar heta har jag hört...
men orka mä alla dessa funderingar nå mer..
jag blir ju knäpp snart...
hur gör man????
vem vet...
kan ingen bestämma åt mej så skulle allt va mycke enklare...
å då skulle jag ha nån å lägga skulden på oxå om d inte blev som d va tänkt...
fan va bra d skulle va...
är d nån som vill ställa upp självmant eller måste d ske under tvång?????

Hoppas d bara rasar in erbjudningar... =)

nu ska jag gå å lägga mej så jag orkar upp i morron...
är helt slut efter att ha jobbat helgen..
blir lite galet mä sömnen när man jobbar natten...

puss å nyp i stjärten...
go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0