Trött

Nu ska ja ta å sova.. är helt slut efter en hel dag ute...
d vart en pyroman kväll till i kväll.. hehehe
tycker d är sååå roligt.. =)
å medans jag eldade så sattes d sommardäck på min bil...  bra bra... 
å innan jag satte eld på halva gården va vi ute å skruvade ihop en gungställning...
å hela dagen har varit kanon..
tills jag kom in å kollade när min bil måste besiktigas...
typ nyss tydligen...
är visst körförbud på den från och med idag...
suck..
men men.. ska göra mej av mä den på måndag tror ja.. så d spelar väl ingen roll...
får väl vara så då.. men ack va trött jag blev när jag märkte d.. snacka om att inte ha nå koll alls...
men man kan ju inte ha koll på allt här i världen.. =) hahahaha

Men god natt på er allihopa.. hoppas ni haft en bra dag.. d har jag iaf.. =)
å i går va oxå en helt underbar dag...
många goda skratt mä vänner jag älskar.. =)
sånt måste vi göra oftare,, =)
å nu är d bestämt att d blir v 32 hoppas jag...
så nu är d bara till å planera allt runt omkring...
fan va kul d ska bli.. =)
längtar redan.. men ack så långt d är kvar...
men har hört att tiden går fort när man har roligt.. så vi är snart där i såna fall.. =)

go natt!!!

Kommentarer
Postat av: Carrolainen

Hehe...tack för sällskapet härom kvällen:) högt uppskattat m en kock i trädgården;)...Pöss å kräm

2009-05-02 @ 09:30:47
Postat av: Fröken Höger

tack själv.. helt kanon härlig kväll.. jo man har ju några oanade talanger tydligen.. =) hahahaha.. piss å kräm

2009-05-03 @ 10:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0